Obrzycko

d a n e w y j a z d u 136.81 km 50.00 km teren 04:59 h Pr.śr.:27.45 km/h Pr.max:46.10 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 26 czerwca 2011 | dodano: 26.06.2011

Wyprawa z Jackiem, Markiem, Wojtkiem i Zbyszkiem, zainicjowana poniekąd przeze mnie:-)

Trasa wiodła szlakiem Nadwarciańskim przez Biedrusko, Starczanowo, Oborniki i Kiszewo. Powrót trasą Transwielkopolską, przez Sycyn, Szamotuły, Pamiątkowo, Rokietnicę i Kiekrz. O tak:

Tempo mocne, szczególnie na asfaltach gdy jechaliśmy po zmianach. Spodziewałem się średniej w porywach do 25 km/h, a tu proszę - avs blisko 27,5.

Bardzo mnie zaskoczyła na plus moja wytrzymałość, naprawdę. Obawiałem się szczególnie powrotu - że będę miał nogi z waty i ledwo przepychał korbę. Tymczasem nic z tych rzeczy, bez trudu wchodziłem na wysokie obroty, nawet pod koniec wycieczki. Czułem, że mam siły żeby podobnym tempem jeszcze trochę pociągnąć. Cieszy mnie to tym bardziej, że to pierwszy taki dystans >100 km w tym roku. Widzę spory postęp w porównaniu z zeszłym rokiem, nie mówiąc już o wcześniejszych latach.

Ale numer dnia wyciął oczywiście Zbychu alias toadi. Mianowicie pomylił godzinę zbiórki i na Dworcu Garbary zjawił się już o 8:15, czyli w swoim mniemaniu spóźniony. Ponieważ nas nie było, doszedł do wniosku, że pojechaliśmy bez niego i zaczął nas gonić ostrym tempem do Biedruska. Dopiero po jakichś 32 km na wysokości Starczanowa zastanowił go brak śladów na piasku. A po chwili telefon od Jacka czy już jedzie (było chwilę po 10, czyli po godzinie zbiórki), he he.
Ja byłem pewien, że konfabuluje przewracając się z boku na bok w łóżeczku i nie wierzyłem w tę wersję aż go nie zobaczyłem na podjeździe za Mściszewem robiącego nam zdjęcia:).

Moje 2 skromne foty z Obrzycka i nieczynnego mostu kolejowego na Warcie wrzucę jutro.

Wielkie dzięki za wspólną jazdę!

Kategoria Hardcore, >100, MTB szosami

| 19:12 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj @Irulon --> Łukasz, kup sobie spdy i te średnie przestaną cię przerażać. Bo nóżkę to kolega ma:)

@Marc --> również dziękuję. Fotki bardzo fajne.

@jacgol --> ciekawe, że ja miałem dokładnie odwrotne przemyślenia:) To znaczy, że już niedługo mnie dojdziesz bo widać moc. A w niedzielę miałem po prostu wyjątkowo dobry dzień. Sam byłem zaskoczony, naprawdę.
jacgol
| 21:33 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj po tym wyjeździe przekonałeś mnie że jeszcze długo razem na metę maratonu nie wjedziemy...;)
Marc
| 06:17 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Dzięki Wojtek za super wypad. Moją większą ilość fotek też wkrótce wrzucę.
Irulon
| 19:26 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj Uch, Josipie. Ja sobie już z Tobą nie pojeżdżę. :)
Chociaż możemy kiedyś spróbować...
>100 km chętnie bym w końcu zrobił, ale raczej z avs w przedziale 20-22 kmh.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzial