Nieprzebijalne Dętki Foss

d a n e w y j a z d u 13.50 km 2.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Czwartek, 9 czerwca 2011 | dodano: 09.06.2011

No niby fakt, rzeczywiście nie przebiłem. Ale za to pękły już 3 razy, jak kondomy z kiosku, he he. Pierwszy raz rozwarstwiła się na zgrzewie, kiedy byłem w górach. Tak po prostu, w nocy. Kulturalnie zjechałem do domu, odstawiłem rower. Rano schodzę, a tu flak. Dało się skleić łatką Foss.

Drugi ssssyk był w niedzielę w Mosinie, jakieś 10 min. po maratonie (cóż za wyczucie). Najprawdopodobniej dętka przesunęła się w oponie (posypałem talkiem przy zakładaniu) i mocowanie wentyla puściło. Nie dało się skleić łatką Foss. Na szczęście Kłosiu poratował tradycyjnym Michelinem.

Trzeci raz bum było wczoraj, kiedy robiłem przekładkę z przodu z Race Kinga 2.0 na Noby Nicka 2.2, pod kątem Karpacza rzecz jasna. Pod koniec pompowania, znowu w okolicach wentyla...

Ten produkt jest po prostu NIEDOPRACOWANY! Wszystkie te problemy to pochodne braku gwintu na wentylu Presta, przez co nie można go za pomocą nakrętki przytwierdzić do obręczy.

W sumie nie wiem czy to, że ani razy tych Fossów nie przebiłem (4 maratony bez szwanku) jest bardziej zasługą samych dętek z polimeru czy po prostu nowych opon (wspomniane Race Kingi).

Generalnie - Fossów nie polecam, bo dodatkowo słabo trzymają ciśnienie, tak raz w tygodniu trzeba dopompować.

Ale marketing mają dobry:)

P.S. Dystans to dojazdy do pracy z wczoraj i dziś. Pogoda niepewna więc warianty raczej krótsze.

bloom
| 15:08 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Ja bym na waszym miejscu zalał mleczkiem chociaż 1 dętkę ot tak na próbę :) Wiadomo wagowo nie bedzie wyglądało to fajnie, ale moze trwałośc będzie większa i nie bedzie problemów z ich użytkowaniem.
| 08:55 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Mariusz - Paweł chyba jedzie na Fossa'ch ;)
| 08:43 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Kurde, to może jednak na Karpacz jednak założę bardziej tradycjonalistyczne dętki :). A Fossy zostaną na Wlkp, gdzie są kolce ;).
| 07:31 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Musi jeszcze trochę wody upłynąć i muszą dopracować bardziej te dętki. Tak jak mówisz to że strzelają przy wentylu to może być spowodowane tym że wentyl jest luźno usadowiony w obręczy. To że powietrze schodzi to jest dziwne to by oznaczało że puszcza na zgrzewach.
Myślę że trzeba jeszcze poczekać.
Rodman | 06:57 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj a jak mówiłem, że przepuszczają mi przy szosówce to nie chciałeś słuchać .... ja bym reklamował ;-P
rzaba89nae
| 22:27 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Dzięki za recenzję. Też jakoś do nich nie byłem przekonany, ale przez myśl mi przeszło, że skoro są drogie i schodzą tak chętnie na allegro, to może są dobre. A tu proszę! No to już wolę kupić 4 komplety jakiś zwyczajnych niż dwie prezerwatywki fossa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc