Trening z wieczora

d a n e w y j a z d u 43.96 km 14.00 km teren 01:41 h Pr.śr.:26.11 km/h Pr.max:41.90 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 7 czerwca 2011 | dodano: 07.06.2011

Przez Minikowo i Krzesiny do Koninka. Następnie Jaryszki, Spławie, Darzbór i stawy nad Maltą. Nogi mi się już zregenerowały po niedzielnym maratonie i wczorajszym koszu, ale organizm chyba jeszcze nie, dość ciężko mi się kręciło.

Zmotywował mnie dopiero koleś na rowerze poziomym, który wyprzedził mnie na asfalcie wzdłuż Malty pomykając ponad 40 km/h po płaskim! I cisnął tak przez ponad 2 kilometry, ledwo go dogoniłem. Potem skręcił na kolejne kółko, a ja już odbijałem w stronę domu, więc nawet nie zdążyłem mu powiedzieć jak bardzo mnie zaskoczył.

Wyniki maratonu w Mosinie wciąż niepoprawione (czyli nie ma mnie). Napisałem do pana Gogolewskiego smsa i maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji ale jak dotąd nie raczył odpowiedzieć. Jutro dzwonię bo mój wkurw narasta:(

Anonimowy tchórz | 06:59 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj http://math86.bikestats.pl/506497,Pomoc-dla-JPBike.html
Rodman | 16:56 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj sranie w banie ;-))) o tym "przymierzaniu się do własnego systemu" słyszę od 2 lat, heheheh
| 09:45 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Bloom - Święte słowa ;)
bloom
| 09:40 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Współpracowali by z poważnymi firmami to było by spoko, a tak jest lipa. :)
| 09:30 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Właśnie rozmawiałem z Gogolem, bardzo sympatyczna rozmowa. Potwierdził, że na 100% jestem sklasyfikowany! W tej chwili weryfikują wszystkie takie zgłoszenia (a trochę ich ponoć jest) i za 2,3 dni zawieszą ostateczne wyniki na stronie. Ponoć przymierzają się do tego żeby mieć własny system pomiaru czasu a nie być zdanym na zewnętrzną firmę. Zobaczymy...
| 09:27 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj zajebiście ! jeszcze zwrot kasy dostaniesz lub darmowy start w kolejnej tandecie ;-PP
| 09:13 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj No właśnie ja tego nie mogę odpuścić, bo żona mówi, że pewnie wcale na żadnym maratonie nie byłem tylko się szlajałem przez pół niedzieli:):)
A tak na serio - chodzi o zasadę! Pomiar czasu i klasyfikację mam zgodnie z regulaminem w pieprzonym pakiecie świadczeń za te 50 dych wpisowego.
Przejechałem trasę, nie ominąłem żadnego pkt kontrolnego i mam prawo żądać wyjaśnień.
Maks | 09:08 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Bloom ma racje ;)
bloom
| 09:02 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Olej ta sprawę nie ma co sobie psuć nerwów :) Niech będzie ze wpadliśmy razem na mete :D
| 07:55 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Rodman ma chyba racje. Wyników już nie będzie.
Rodman | 03:42 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj nie ma się co dziwić :-)) - poziomki są szybsze, szczególnie na prostych - inne opory powietrza, a gogolewski nie odpowiada na maile, musi utrzymać standard organizacyjny maratonu ;-P , na szczęście tym razem miał temat zastępczy - skracanie drogi przez nieuczciwych ;-D ..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr