Szreniawa - Wieża Widokowa

d a n e w y j a z d u 36.44 km 10.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:26.03 km/h Pr.max:42.50 km/h Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 31 maja 2011 | dodano: 31.05.2011

Dzisiaj miałem ochotę na coś, gdzie mnie jeszcze nie było:). Zainspirował mnie opis trasy bikecross maratonu w Mosinie.

Wieżę odnalazłem i muszę przyznać, że mnie zaskoczyła. Spodziewałem się raczej platformy na kiju a tu coś na kształt latarni morskiej. Wstęp biletowany, 3 zł. (w sobotę za darmo), niestety tylko do 17.

Dojazd przez Świerczewo i Komorniki. Powrót przez Wiry, Łęczycę i górą (po zachodniej strony torów) do Lubonia, potem Dębina.

Mapka:

Good bikes

| 21:37 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj Hehe, podoba mi się "platforma na kiju" :P
Ja tam sobie wystartuję, albo się zniechęcę do maratonów Gogola, albo nie, kiedyś musi być ten pierwszy raz ;).
Irulon
| 20:10 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj No! Dobrze się spisałeś, dziękuję.
I teraz już nie mam wymówki - oddam Ci książkę Lehane'a i 10 zł, które Ci wiszę od przedwczoraj, he he
| 20:01 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj Łuki, dla Ciebie wszystko:)
Napiszę tylko, że ja trafiłem bez mapki Google'a, he he.
Irulon
| 19:35 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj Mapę byś może narysował, co bym sam na tę wieżę mógł trafić. Zdjęcie tylko walnął i zadowolony. :p
pozdr
Maruda
Rodman | 04:27 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj kolega z Puszczykowa mówił, że ten maraton będzie trasową kiszką, trasa idzie głównie polami, jedyne atrakcje to asfalt na Osową, Szreniawa i mini fragmencik koło Wielspinu,,, ja osobiście odpuszczam i jakbyś startował to powodzenia ! :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycieu