WPN po raz wtóry

d a n e w y j a z d u 50.60 km 33.00 km teren 02:06 h Pr.śr.:24.10 km/h Pr.max:46.10 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 29 maja 2011 | dodano: 29.05.2011

Do Puszczykowa Nadwarciańskim bo słyszałem, że kładkę naprawili. I rzeczywiście! Już po roku:) Ale i tak jechało się wyjątkowo ciężko, powód - susza. Na wysokości Lubonia zawsze było sporo piachu ale dzisiaj to normalnie jazda jak po wydmach, w 2 miejscach musiałem zejść z roweru. Dalej niestety też dużo kuwet, i to w miejscach gdzie wcześniej ich nie było (przynajmniej ja sobie nie przypominam). Naprawdę mogłoby trochę popadać...

W WuPeeNie na szczęście jest inne podłoże i śmiga się znacznie przyjemniej. Zrobiłem kilka ostrych podjazdów w Puszczykowskich Górach a następnie przez Stare Puszczykowo pomknąłem nad Jarosławieckie. Tam zrobiłem 2 pętle niedawno odkrytym szlakiem z dwoma fantastycznym zjazdami. Jeziorko ciepłe a tafla jego spokojna kusiła bym zanurzył w nich swe spocone członki:) Koniec końców nie zdecydowałem się, głównie z powodu braku gaci na zmianę, he he.

| 08:35 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj @klosiu: no jako żywo naprawili:) sam byłem w ciężkim szoku

@Rodman: dzięki:). No jeżdżę bo M3 to już nie w kij pierdział. Szkoda, że Dun tak się wycofał, brakuje mi tej rywalizacji...
| 06:49 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj w tym roku jeździsz o klasę więcej ! nadrabiasz kaemy za Dun'a ;-P ,, gratki !
| 14:42 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj No nie gadaj że kładkę naprawili? Niewiarygodna, wręcz nadludzka szybkość reakcji odpowiednich służb :))).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edyne