Rekreacja z elementami ćwiczeń siłowych

d a n e w y j a z d u 70.17 km 35.00 km teren 03:22 h Pr.śr.:20.84 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 15 maja 2011 | dodano: 15.05.2011

Z tatą na niedzielny obiadek w Puszczykowie. Po drodze mały detour na Osową Górę, na którą wjechałem sobie parę razy. Jacek mnie zainspirował do odszukania polany saneczkarskiej. Oj rzeczywiście stromo tam jest, zdjęcie tego zupełnie nie oddaje. Ale po początkowych problemach z tylną przerzutką (wózek jest niestety wygięty) w końcu udało się to ustawić tak żeby nie przeskakiwało i na przełożeniu 26/30 wjechałem.

Byłem tak zachęcony tym sukcesem, że po powrocie do Poznania, skoczyłem jeszcze na Cytadelę wyrównać rachunki z tamtejszym amfiteatrem. Tym razem pewne 2:0 dla mnie, w tym jeden wjazd ze środkowej tarczy. Pomogły na pewno 2 rzeczy - a) nowa opona z tyłu, b) twardsze (acz nie mokre) podłoże po ostatnich opadach.

Ogólnie przyjemna wycieczka w tlenie z fragmentami interwałowymi.

Trasa:
Dom - (teren) - Dębina - Minikowo - Ożarowska - (teren) Babki - Kubalin - Rogalinek - Mosina - Osowa Góra (teren) - Puszczykówko - (teren) - Puszczykowo - Luboń - Dębina - (teren) - Cytadela (teren) - św. Wojciech - Dom.

Kategoria MTB wycieczka, 50-100

| 20:36 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj Jeszcze nie słyszałem aby ktoś wjeżdżał z rozpędu no chyba że na maratonie ;) Sztuka polega na tym aby wjechać bez rozpędzania ;)
| 20:33 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj Jeszcze nie słyszałem aby ktoś wjeżdżał z rozpędu no chyba że na maratonie ;) Sztuka polega na tym aby wjechać bez rozpędzania ;)
| 21:50 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj No jak?:) Oczywiście, że od zerowej
bloom
| 20:56 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Amfiteatr podjechałeś od zerowej prędkości czy rozpędzając się z górki naprzeciwko :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hnawy