MTB Maraton Dolsk

d a n e w y j a z d u 63.29 km 35.00 km teren 02:10 h Pr.śr.:29.21 km/h Pr.max:50.50 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Sobota, 16 kwietnia 2011 | dodano: 16.04.2011

Dane oficjalne:

czas: 2:07:04 (3 minuty lepiej niż wskazanie licznika, dziwne)

miejsce open: 90/263

miejsce w M3: 26/92

strata do zwycięzcy: 15:29

No... zadowolony jestem:) Co prawda do pudła trochę zabrakło ale jest:
- najwyższe miejsce open w historii startów u Golonki (top 100)
- najwyższe miejsce w kategorii w historii startów u Golonki (top 30)
- najniższa w historii strata do zwycięzcy

Oczywiście trzeba na to spojrzeć realistycznie. Tak dobry wynik to w sporej mierze zasługa znacznie niższej frekwencji niż w Murowanej (pewnie sporo kolarzy wybrało Skandię dziś w Chodzieży lub Eskę jutro we Wrocku) oraz mega szybkiej trasy (chyba około 30 km po asfalcie). Ale średnią sam jestem zaskoczony, jednak jak już się wjechało w teren, to był on wymagający - znowu dużo piachu, dziur, kilka dłuższych i krótszych podjazdów.

Udało mi się załapać na bardzo fajny pociąg, w którym jechali m.in. Jacek Swat i Aleksandra Dubiel (winner K2 i K-open, jedyna kobieta lepsza dziś ode mnie). Na początku współpracowaliśmy w 3 a potem w 6, z osobami, które udało nam się dojść. Niestety w pewnym momencie (około 45 km), po wjeździe w trudniejszy teren gdzieś się to wszystko rozsypało i podzieliło, w efekcie - przed dłuższy fragment jechałem sam starając się dojść grupę przede mną. Nie udało się, dogoniłem i przegoniłem tylko 2 gości, którzy odpadli. Mnie z kolei doszła grupka na jakieś 5 km przed metą. Uformował się mały pociąg, na 3 km przed metą poszła ucieczka 4-osobowa, na którą udało mi się załapać. I właśnie gdy zbierałem siły na finisz, jakiś artysta z mini wyłożył się na piachu, niemal centralnie przede mną. Zdążyłem go ominąć ale, niestety, już nie dałem rady dojść trójki przede mną i w miarę niezagrożony przez nikogo wjechałem sobie na zasłużonym 90-tym miejscu na metę:-),

Potem już tylko posiłek w zacnym (i coraz liczniejszym) gronie Emed Racing Teamu, dekoracja (nie moja, rzecz jasna) i do domu. Do dekoracji giga i tomboli już nie dotrwałem, wygrałem coś? Tylko mi tu nie ściemniać:)

O, i nawet znalazłem siebie na zdjęciu:) W dodatku napieram na czele:

I jeszcze jedno, jak widać nie zawsze był asfalt:)

Kategoria Maraton, 50-100

| 09:21 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj @klosiu - talent owszem ale dlaczego nowy?:) Sprinterski też nie bardzo, na razie widzę, że najwięcej zyskuję na podjazdach, tzn. "zmarszczkach":)

@irulon - dziękuję:)

@maks - tez mi się wydawało, że wymiata, aż się dowiedziałem, że czołówka (blisko 30-osobowa) miała avs > 33 km/h!!

@rodman - Grecja rzeczywiście jak gazeta w d..., całe szczęście, że jadę do Turcji:)
Ale mam nowy plan - Zabierzów! Rozumiem, że team zrobi wszystko aby Mega Lider mógł jechać tam w zacnym towarzystwie i dzielić koszty na minimum 3.

@bloom - kurcze, to mi zagwozdkę zrobiłeś z tą jazdą siłową... aż sprawdziłem czy aby na pewno mam blat 44 i... mam. 3/8 to rzeczywiście ciężkie przełożenie ale jak się próbuję utrzymać w pociągu, który leci 32 na godzinę w terenie, to trudno jest mielić na lżejszym. Zresztą, nam wysokim chyba trudniej jest wchodzić na wysoką kadencję, czy nie?
bloom
| 21:27 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Spróbuj nie jeździc aż tak siłowo, to może wyniki będą jeszcze lepsze :))
Ponadto pytałeś się czy pani z ktm mnie wyprzedziła... i mnie jednak objechała ;<
Rodman | 06:11 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Mega Lider nie zawiódł ! gratki !!!
Po co Ci ta Grecja, lepiej jedź z nami do Złotego, hehe ;-)
| 20:09 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Kurcze średnia wymiata ;) Gratulacje ;)
Irulon
| 19:13 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj <b>Gratulacje!</b>
| 18:18 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Brawo! Swietnie taktycznie rozegrany wyścig, średnia super, ja miałem minimalnie poniżej 29 km/h. Nic nie wygrałes, spokojnie mogłes jechać do domu (aczkolwiek straciłeś polegiwanie na pleckach na trawce, wpatrując się w chmury i wygrzewając się na słońcu ;)))
Szykuje się nam now talent sprinterski :).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwils