Po klamotki

d a n e w y j a z d u 14.00 km 0.00 km teren 00:40 h Pr.śr.:21.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Poniedziałek, 28 lutego 2011 | dodano: 01.03.2011

do sklepu rowerowego znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie Wielkiego Bubla, gdzie zapodziewają się faktury na 15 baniek.

Dopiero teraz wymieniłem "tymczasowy" łańcuch założony latem w Kłodzku, na dzień przed maratonem w Głuszycy. Wyciągnął się o 0,1% na 2300 km, czyli aż tak gumowy jak Kłosiu straszył, to nie był:). Teraz mam XT (bo przecenili o 20%) i oczywiście nową kasetę (Deore starczy, to i tak się masakrycznie szybko zużywa). Korba (pozagrupowa między Alivio i Deore) jest ok i na ten sezon zostaje, szczególnie, że środkowa tarcza była niedawno wymieniona.

Do tego Brunox, lampka na tył (poprzednia po 3 klejeniach zaczepu gdzieś się w końcu urwała i przepadła) i okładziny do V-brake'ów (nowe hamulce założyłem pod koniec października i przecież wiele od tego czasu nie jeździłem ale zima panie, zima). I od razu portfel lżejszy, łatwiej się jechało z powrotem:-)

Kategoria na temat, ride for fun