Wyż Rosyjski

d a n e w y j a z d u 6.50 km 2.50 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Wtorek, 22 lutego 2011 | dodano: 23.02.2011

Gdy na rozległych stepach Kazachstanu i południowej Rosji, gdzieś na wschód od Czelabińska, coraz mocniej operujące pod koniec lutego słońce ogrzewa powietrze nawet do -15 stopni, dzieci odziane jedynie w lekki pled opuszczają wreszcie jurty by cieszyć się zabawą w tych pierwszych zwiastujących wiosnę dniach. Długa zima zahartowała ich ciała i charaktery, tak jak przez wieki wykuwała kolejne pokolenia nieugiętych wojowników środkowej Azji - Hunów, Arpadów, Mongołów, Osmanów, Turkmenów - ludzi twardszych niż zbroje zlęknionej Europy:-).

I tylko nie wiem co mnie pokusiło by dzisiaj iść do roboty z buta - przemarzłem bo byłem na dworze 2 x dłużej niż gdybym jechał rowerem. Jutro już nie powtórzę tego błędu...

| 11:01 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Ja tam nie narzekam zawsze może być gorzej. Już w przyszłym tygodniu odwilż pewnie trochę sypnie. Wiosna jeszcze daleko od nas.
| 18:22 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Sama jazda to juz kij, choc ocieplanie po 5 minutach jak sie jedzie 10 minut srednio mnie zadowala :).
Najgorsze bylo te 10 minut skrobania szyb, nie wiem skad sie wzielo tyle wilgoci w powietrzu, samochod wygladal jakby go wyjeli z zamrazarki ;). Przez 20minut szosowka juz bym byl na miejscu, pewnie nawet lekko spocony ;>.
Rodman | 17:08 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Ja tam pierdzielę Hunów i Mongołów niech tam się hartują :F, nie słyszałem o żadnym w Pro-Teamie :-)

Naprawdę wolałbym mieszkać w Hiszpanii ...
Klosiu, może masz zje**** termostat ?! Mi odpala po 5-ciu minutach i jest ciepluśko :-D !

niestety ma się "ocieplić" dopiero w przyszłym tygodniu ;(
| 15:13 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Hehe, pogratulowac rozleglego spojrzenia :).
Dzis jechalem o 7 rano samochodem przy -19 stopniach - 10x bardziej wolalbym przejechac te 10km rowerem, na pewno bym tak nie zmarzl :).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obote