Tato, ale mało dzisiaj byłeś

d a n e w y j a z d u 36.00 km 25.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:21.60 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Poniedziałek, 21 lutego 2011 | dodano: 21.02.2011

Takimi słowami moja córka, lat 3, skomentowała dzisiejszy trening:-) A miało być tak pięknie - wywiady, autografy i uściski dłoni z powodu przyjęcia w poczet członków (męskich oczywiście:-)) Emed Racing Teamu!
Chociaż tak naprawdę to aż tak źle nie było, szczególnie jak na panujący dziś wyż syberyjski. Do sukcesów należy zaliczyć na pewno brak gleby mimo momentami bardzo śliskiej nawierzchni.

Największym problemem były znowu palce u rąk, musiałem się parę razy zatrzymać i je rozgrzać bo inaczej autentycznie mógłbym sobie je odmrozić.

Trasa:

Jutro wrzucę jeszcze 1 klimatyczne zdjęcie naszej pięknej (choć za długiej) zimy.
EDIT: Spełniam obietnicę:

| 09:35 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Ja kiedys objezdzajac Tatry szosowka wbilem sie przez pomylke na autostrade na Slowacji i z 15km pomykalem poboczem :). Dobrze ze z gorki bylo, wiec szybko szlo, ale jakby mnie jakis sloneczny patrol wypatrzyl, to bylaby "pokuta" jak nic :>.
Twardy jestes Wojtas, przy tej temperaturze dluzsza jazda to wyzwanie :).
| 09:11 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Rodman, nie jechałem autostradą tylko równolegle do niej drogą serwisową. Zresztą, to twoje fyrtle i powinieneś się orientować:-)
Zobaczymy jak z tym punktowaniem będzie...
Rodman | 08:23 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj nie no bez kitu - Twardziel !!
*ja z kolei cierpię przy palcach u stóp ;(
*na autostradzie się nie bałeś ?! :D tam jest minimum 40 km/h dla pojazdów ...
*jak jeszcze jakiś niezły Megowiec dołączy na "staż" (;P) do Teamu to będzie niezłe punktowanko na Golonce :D , najważniejsze to kosić x4 osoby na każdym wyścigu,
pozdower !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alasi