Praca x 3

d a n e w y j a z d u 23.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Środa, 9 lutego 2011 | dodano: 10.02.2011

Poniedziałek, wtorek i środa. Jazda do wariantem szybkim (2,5 km) powrót wariantem przyjemnym - przez Paderewskiego, Podgórną, Mostową i dalej wzdłuż Warty (znów bardzo wysoki stan, od wału do wału) - około 4 km. A w środę jeszcze mały wypad po Finish Line'a.

Jak wracam po 17 to jest jasno!

W weekend zapowiada się, że będę miał trochę czasu żeby pojeździć. Z drugiej strony, ponoć zima wraca także zobaczymy co z tego wyjdzie....

| 00:04 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj uffff, a już myślałem, że Klosiu został cyborgiem i się nie przeziębia ... oby to nie było przetrenowanie ... ;-P
| 17:05 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Ja tam sie napalam na weekend, bo przy mrozie nie bedzie blota w terenie i bedzie mozna wyskoczyc, bo lod na drogach sie chyba juz skonczyl ;). Oby tylko nie napadalo sniegu przy ochlodzeniu, bo znow bedzie kupa.
Akurat na te 4 dni pieknej pogody zlapalo mnie przeziebienie, chcialo mi sie wyc :>.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzyp