Do Kiekrza

d a n e w y j a z d u 36.00 km 28.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:21.60 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 30 stycznia 2011 | dodano: 30.01.2011

Dzisiaj o wiele przyjemniejsze warunki niż wczoraj. Temperatura powietrza chyba podobna ale jednak słońce robi swoje.
Zdecydowałem się na teren i wypad przez Rusałkę i Strzeszynek nad j. Kierskie.
Mam tam swoje ulubione ścieżki, tylko momentami trzymam się szlaku rowerowego.

W lesie najczęściej leży śnieg, miejscami lód a w miejscach gdzie mocniej operuje słońce - rozmiękczona ziemia i błotko. Ale ogólnie jechało się całkiem fajnie.

Zaliczyłem jeden niegroźny w skutkach ale za to spektakularny dzwon:). Uślizg tylnego koła na koleinie i jazda tyłkiem po lodzie przez ładnych parę metrów. Naocznych świadków nie było:)

Powrót krótko przed zmrokiem to już powtórka z rozrywki z wczorajszej piździawy.

Licznik, znowu padł niemal równo po 5 km.

Trasa:
#

Ł | 20:37 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Ha! Tak myślałem, że dziś też wyjdziesz Josipie. I zdziwisz się, bo ja też wyszedłem. Ale nie miałem czasu rozwinąć skrzydeł, popedałowałem niecałą godzinkę. No i koniec końców zdradziłem rower na rzecz pływania, choć nie w przeręblu jak to robią twardziele, ale na basenie.
| 18:49 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Miło mi, że mnie doceniasz. Rodman na narty pojechał a Dun to sam nie wiem, coś kiedyś o hokeju pisał, generalnie chłopaki zdradzają rower dla sportów zimowych:)
| 18:36 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj A, przeczytalem twoj poprzedni wpis - obie baterie ok. Zadziwiajace, bo u mnie na dobrych bateriach ten sam licznik dziala bezproblemowo caly czas, no przynajmniej ponad 3h.
| 18:33 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Ciekawe z tym licznikiem, wymieniles baterie w nadajniku i odbiorniku? Obie mniej wiecej rowno slabna i obie trzeba wymienic, wbrew pozorom silna bateria w nadajniku nie zalatwia sprawy :).
Dobrze ze ktos w ogole jezdzi w Poznaniu, Maks dlubie przy rowerze, Rodman sie przyczail i wpieprza pewnie suplementy ;), o Dunie juz nie slyszalem z pol roku.. Przynajmniej ty trzymasz poziom ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu