Zimno

d a n e w y j a z d u 43.00 km 12.00 km teren 02:00 h Pr.śr.:21.50 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 50 m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Sobota, 29 stycznia 2011 | dodano: 29.01.2011

Wspólny wypad z kolegą Łukaszem. Jeszcze wg wczorajszych prognoz dziś miało być słonecznie... Nic z tego. Pochmurno i mroźno, ale za to sucho i przynajmniej bez błota.

Łukasz naprawdę daje radę, w tym roku muszę go namówić na maratony. Na razie mówi, że nie lubi rywalizacji ale ja mu tam nie wierzę - przecież to samiec:)

Jak wróciłem, to nie mogłem klucza w drzwiach przekręcić, tak miałem palce u rąk skostniałe (a rękawiczki grube).

Aha, i licznik znów się wyłączył po 5 km., a obie baterie są nówki sztuki. Po prostu bezprzewodowce nie działają na mrozie. Dystans na podstawie wskazań z przewodowego licznika Łukasza i Google'a (pokazuje trochę mniej ale już kiedyś pisałem, że nie jeździmy w linii prostej).

Trasa:

Ł | 20:27 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Zachciała.
Ale to jest blog rowerowy, i choć tu się podaje wskaźniki typu długość i czas, to chodzi o wycieczki rowerowe. Dlatego zmilczę temat innych wskaźników mnie charakteryzujących.
I uwaga - w tej kategorii zdaje się też są maratony! Ale ja nie podpuszczam :)
| 18:25 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj No podpuszczam, podpuszczam, nie byłbym sobą gdybym tego nie robił:).
Jeśli chodzi o wożenie się na kole, to akurat większości ludzi nie przeszkadza w startach w maratonach, he he.
A cudowna małżonka nie zachciała powalczyć o Twoje ciało?:)
Ł | 22:11 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Oj Josipie, podpuszczasz mnie. Ale ja ciągle tylko za Tobą przecież jeżdżę i nie daję zmiany. Czy jak to tam nazywacie, rowerowi zboczeńcy.
Ale dzisiaj było ok :)
Po powrocie, o me ciało walczyły trzy siły: zmęczenie, energetyczny obiad podany w samą porę przez mą cudowną małżonkę oraz piwo. Piwo przeważyło. Padłem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia