Dżoging:-)

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 19 grudnia 2010 | dodano: 20.12.2010

Jakoś tak na rower ani nie miałem specjalnie czasu ani ochoty - zimno (-7) i dużo śniegu, nie wiedziałem jak będzie z odśnieżeniem w terenie.
Dlatego wyszedłem pobiegać po parku Jana Pawła. Przez cały trening intensywnie prószyło, ale dzięki temu nawierzchnia była miękka i sprężynująca.

Tym razem nieco ponad 45 minut. tempo to (chyba) 5 min./km. Muszę to sprawdzić.
To by dawało dystans 9 km...

Fajne jest bieganie, nie marznie się:-)

Kategoria Forrest Gump

| 12:36 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj Wiesz Rodman, basket 2 x w tygodniu to już od lat jest. .. Bieganie to novum, fakt:-)
A o zbliżaniu się do "czołówki wielkopolskiego mtb" to nawet marzyć nie śmiem. Może i w Osiecznej udało mi się tę "czołówkę" postraszyć ale riposta była już czystym pokazem siły:-)
Rodman | 08:57 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj nieźle, nieźle, do tego Basket x2 i Dun'a pozamiatasz w 2011, a może i zbliżysz się do "czołówki wielkopolskiego mtb" ;-P ?!

Wesołych Świąt !!
daVe
| 10:58 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Odśnieżenie w terenie - brak. Sprawdzone doświadczalnie ;)
Rower odstawiam na jakiś czas, tak jak Ty dochodzę do wniosku, że bieganie o tej porze roku jest lepsze :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ojnim