Jeden Paluszek

d a n e w y j a z d u 19.10 km 5.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:19.10 km/h Pr.max:34.40 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 13 października 2010 | dodano: 13.10.2010

Czyli Avid Single Digit 7 - już jest z przodu! Na tył założę dziś, bo wczoraj już się nie wyrobiłem, he he. Taki ze mnie mechanik, ślamazarny i bez doświadczenia ale za to ambitny i pomysłowy.

Rozebrałem cały hamulec (po raz pierwszy w życiu samodzielnie), wyczyściłem i nasmarowałem linkę, skróciłem pancerzyk (nożyczkami do papieru, sic!), kombinowałem z różnymi ustawieniami podkładek przy klockach, naciągiem, itd..

Efekt jest piorunujący, chodzą jak hydrauliczne! Rzeczywiście 1 paluszek wystarczy, żeby się zatrzymać.

Aha, podjąłem decyzję, że pancerzyk i linkę jednak założę nowe bo mi się rozwarstwiła przy tych pracach (musiałem odplątać 2 żyłki), czyli to jeszcze nie koniec zabawy:-), nawet z przodem.

Dystans to droga do pracy i z powrotem w tym tygodniu, z dzisiejszym dojazdem włącznie.

Kategoria Commuter, na temat

| 06:50 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Już mam:-) Wczoraj kupiłem, to przełom. Avidy 7 tną z przodu i z tyłu aż miło. Linki i pancerze nówki sztuki. Muszę uważać, żeby za mocno nie cisnąć do klamki bo normalnie do tyłu mnie pociągnie:-)
| 21:04 środa, 13 października 2010 | linkuj Do takich rzeczy lepiej mieć obcinak.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzws