Malta siłowo

d a n e w y j a z d u 50.17 km 1.00 km teren 01:44 h Pr.śr.:28.94 km/h Pr.max:39.80 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Sobota, 28 sierpnia 2010 | dodano: 28.08.2010

Generalnie nudzą mnie kółka nad Maltą:) No chyba, że pogoda jest niepewna, tak jak dziś. Po pierwsze jestem blisko domu jakby co, po drugie - jest w miarę pusto.

Zrobiłem 7 kółek, z czego 4 w wariancie z podjazdem ul. Krańcową.
Dystans: 40,1 km
Czas: 1:18
Średnia: 30,6

Na ostatnie 1,5 kółka znalazł się zmiennik, a właściwie motywator na kole:-). Nie żeby się chłopak obijał ale to ja nie chciałem zafałszować wyniku i wysuwałem się co chwila na czoło. Nie miało to większego wpływu na avs, który już od pierwszego okrążenia był na poziomie 30,5.

Reszta dystansu to dojazd i rozjazd.

Aha - wreszcie mam hamulce! Poprzednia obręcz (Alex Ace-18) była tak zjechana, że klocek dochodził może na 1/5 powierzchni. Wymieniłem na nowego Mavica XM-317 i teraz można palić gumę:-)