Jest ścigant co do Kiekrza śmiga
d a n e w y j a z d u
40.34 km
27.00 km teren
01:32 h
Pr.śr.:26.31 km/h
Pr.max:38.10 km/h
Temperatura:18.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:wheeler
Wczoraj wreszcie zrobiłem to, co już od dłuższego czasu planowałem. Rewolucja w kokpicie.
Kupiłem długi (120 mm) mostek z małym wzniosem (6 stopni) i prostą kierownicę w standardzie 31,8.
Stare, jeszcze fabryczne komponenty Wheelera to gięta kierownica 25,4 i mostek 100 mm ze wzniosem 15 stopni. Solidny ale dość toporny.
Nowy zestaw Truvativ Stylo nawet "na oko" w ręce jest istotnie lżejszy.
Do tego, przy zakładaniu, przełożyłem 2 pierścienie na rurze sterowej nad mostek i założyłem tenże mostek odwrotnie.
Różnica jest kolosalna. Wygląda to miodzio (przynajmniej moim zdaniem), tak ścigancko:)
Sportowa sylwetka
Kokpit z profilu
Kokpit en faz
Detal (ukłon dla producenta:)
I jeszcze sentymentalnie całość w świetle zachodzącego słońca (co za kicz, he he)
Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to też jest rewelacja! Nie wiem, może to autosugestia ale właściwie nie schodziłem poniżej 30 km/h. Na asfalcie bez większych problemów 34-35 km/h. Raz, że pozycja jest bardziej aerodynamiczna, to jeszcze wymusza wysoką kadencję. Do tego, mam wrażenie, że rower lepiej się prowadzi w zakrętach.
Mimo mocno pochylonej sylwetki, kręgosłup mnie nie boli. A ręce to nawet wygodniej trzymam niż przedtem.
Pojechałem nad Kierskie z małymi wariacjami w okolicach Strzeszynka w obie strony.
Średnia mocno obniżona przez przebijanie się przez miasto za każdym razem.
I tylko szkoda, że dzień już taki krótki, a w chłodnym powietrzu czuć już jesień...
Good bikes!
Kategoria 20-50
komentarze
dobrze, że jesteś jeszcze Młody i nie jeździsz Giga ;P hehehe,,,
nareszcie masz porządny ścigacz ! ;))
no i uważaj na Jaja przy OTB ... ta końcówka amora może zaboleć, chociaż loty z tej obniżonej pozycji cechują się niską kolizyjnością z kokpitem ;P