Maraton symulacja

d a n e w y j a z d u 76.13 km 50.00 km teren 03:18 h Pr.śr.:23.07 km/h Pr.max:45.20 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 8 sierpnia 2010 | dodano: 08.08.2010

Chciałem przejechać dystans zbliżony do pętli giga czyli około 70-80 km.
I to się udało zrealizować.
Miało też być mniej asfaltu i żadnych przerw ale masy powietrza znad Atlantyku miały inne zdanie:).
W Kiekrzu dopadło mnie oberwanie chmury (zdjęcie jutro).
Zmuszony byłem przeczekać pod daszkiem a następnie jechać w stronę przejaśnień na niebie i, przynajmniej na początku, szosami bo teren był pod wodą, dosłownie.

Było na pewno różnorodnie - ulice, dukty, ścieżki, single między 2,5-metrowymi pokrzywami, dziurawe jak szwajcarski ser drogi polne, błotko, błoto, bruk, rynny podeszczowe, pagórki i ostre podjazdy, szuter, kostka, chodniki i nawet ścieżki rowerowe:).

W Biedrusku (44 km) miałem kryzys energetyczny. Wciągnąłem chałwę - 100 g, 540 kalorii, i zostało po nim ledwie wspomnienie, he he.

Trasa: Wilda - Sołacz - Rusałka - Strzeszynek - Kiekrz - Baranowo - Chyby - Rogierówko - Kiekrz - Pawłowice - Złotniki - Biedrusko - Nadwarciański - Radojewo (wjazd na górkę) - Naramowice - Cytadela (pętla cross country z wjazdem na amfiteatr) - Garbary - Myjnia:) - Dom.

| 20:14 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Dun i Giga?! Szczerze wątpię, to jest przecież dystans tylko dla najtwardszych:) Uwaga, poszła podpucha:)
| 12:23 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj nie ma jak Chałwa na treningu, bo na maratonie odpada ... mam nadzieję, że Dun też nie wymięknie i pojedzie Giga w Hermanowie ;P
pozdro !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iodty