Dookoła Warty:)

d a n e w y j a z d u 33.95 km 22.00 km teren 01:14 h Pr.śr.:27.53 km/h Pr.max:35.70 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 20 lipca 2010 | dodano: 20.07.2010

Taka moja pętla, którą opracowałem w zeszłym roku, a w tym przejechałem ją po raz pierwszy. Powód - powodzie.
Zaczynam koło budynku wioślarskiego na wysokości ul. Jordana, singlem przez wał w kierunku Hetmańskiej, potem na most i za mostem w dół na bulwar między dawnym basenem a rzeką. Tak jadę wzdłuż Piastowskiego, potem pod mostem Królowej Jadwigi i znowu terenem do Mostu Rocha. Tu jest ostry podjazd koło kortów Pocztowca, przejeżdżam na drugą stronę i przecinam ulicę oraz nową trasę tramwajową. Dalej ścieżką wzdłuż Falowca, znowu pod mostem, w dół na Łęgi, jeszcze raz dość stromo na wał i wyjeżdżam z powrotem koło Ogródków Jordanowskich.
Długość pętli: 6 km
teren: 3,5 km
ostre podjazdy: 3
skrzyżowania z ruchem samochodowym: 1

Idealna sprawa kiedy wychodzę na krótko przed zmrokiem lub gdy w powietrzu wisi ulewa. Czyli w sam raz na dziś:)
Zrobiłem 5 kółek + trochę rozszerzony dojazd i powrót.