Na Osową w zacnym gronie

d a n e w y j a z d u 56.00 km 40.00 km teren 02:30 h Pr.śr.:22.40 km/h Pr.max:53.30 km/h Temperatura:24.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 30 czerwca 2010 | dodano: 01.07.2010

Przed południem zadzwonił Rodman z propozycją wspólnego treningu. W takich sytuacjach się nie odmawia, tym bardziej, że dołączył również Dun:)

Miało być terenowo, piaszczyście i w kierunku Osowej Góry. Wszystko to udało się zrealizować a jako gratis było błotko i woda, dużo wody. Jak to określił Dun - trasa wilgotna, nie pyli.

Ogólnie rewelacja. Świetne towarzystwo powoduje, że jest klimat a do tego motywacja jest jak na bajkmaratonie, jazda typu sruu przez środek kałuży lub jeżyną po łapach staje się normą:)
Nie zabrakło też momentów grozy powodowanych przez:
a) moje gubienie się i przeoczanie skrętów (w tym ostrym tempie dyktowanym przez chłopaków dziwiłem się, że to już:)
b) słabe hamulce Rodmana

Dodam jeszcze, że Denis de Menis jest piekielnie mocny w tym sezonie. Nasz wyścig na szczyt Osowej to była farsa. Ja tu ledwo dyszę stojąc na pedałach a ten się tylko uśmiecha siedząc sobie spokojnie w siodle po czym po prostu odjeżdża, jak ostatnio Cancelara. Myślę, że czas najwyższy żeby Komisja Kolarska zajęła się tym elektro-dopingiem:) Tak to sobie tłumaczę, he he.

No to oby częściej takie wspólne wypady!

| 08:45 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj Zagladaliscie Rodmanowi w rure podsiodlowa? Tez mi podejrzanie wygladaly te jego ataki w Miedzygorzu ;).
Rodman | 08:44 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj hehe, było miodzio ;-) , V-ki już poprawiłem - pomogło "skrócenie" linek na śrubce, ze sterami walczyłem ponad godzinę i ... jadę do serwisu, niechaj poprawiają, skoro u nich kupiłem :-)
*bez przesadyzmu z tym mocny, są znacznie mocniejsi ;-) , poza tym to "wina" NN 2.25 ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sasie