2 sklepy rowerowe

d a n e w y j a z d u 48.00 km 24.00 km teren 02:00 h Pr.śr.:24.00 km/h Pr.max:38.50 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 1 czerwca 2010 | dodano: 01.06.2010

Rusałka, Strzeszyn, Suchy Las, Złotniki, Pawłowice, Kiekrz (tu trochę podjazdów wahadłowo nad jeziorem, i powrót drugą stroną torów niż szlak przez Strzeszynek - Wola, Marcelin i do domu.
Po drodze odwiedziłem 2 sklepy rowerowe. Kiepsko, jakiś taki monotemat się robi - albo same Kelly'sy albo same Cube'y. Obie marki mi nie leżą bo mają raczej krótkie górne rury ramy, co by mnie zmuszało do zakupu rozmiaru 21,5 lub 22. A celuję w 20-tkę.
Niebo stalowo-szare ale nie padało. Pogoda nawet fajna, mogłoby tylko być o 2, 3 stopnie cieplej.

| 17:09 środa, 2 czerwca 2010 | linkuj Wiesz, poza nazwa niewiele sie tam zmienilo ;). Ja tam czesto bywam, bo mam dwa kroki, poza tym zaprzyjazniony serwisant robi mi wszystko za darmo albo za grosze, a jest naprawde dobry :).
Rowerow na pewno maja duzy wybor, choc nie wiem jak wygladaja ceny.
| 14:56 środa, 2 czerwca 2010 | linkuj No szykuję się:) Myślę o tym coraz częściej, ale chyba poczekam na wyprzedaże w sierpniu/wrześniu.
Dzięki za info o sklepie. Muszę tam zajrzeć, tym bardziej, że to jak piszesz, 'były' Armot:)
| 20:25 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj A wlasnie - zajrzyj moze do bylego Armotu na Zwyciestwa - maja tam Gianty i Authory. Jakby co to mam tam jakas znizke, tylko nie pamietam jaka ;).
| 20:24 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj Szykujesz sie na nowy rower? :) Rure zawsze mozesz podluzyc mostkiem i przesunieciem siodelka, zdaje sie ze i tak one sie roznia miedzy soba w zakresie max 2 cm.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz