Test

d a n e w y j a z d u 32.91 km 26.00 km teren 01:25 h Pr.śr.:23.23 km/h Pr.max:41.50 km/h Temperatura:11.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 28 kwietnia 2010 | dodano: 28.04.2010

nowego oręża na Karpacz czyli Nobby Nicków 2.25. Wyszło super - opony rewelacyjnie trzymają w zakręcie. Starałem się wycisnąć wszystko co najlepsze z terenowych zjazdów, podjazdów i single-tracków między Maltą a Antoninkiem. Jeden jedyny uślizg na mokrym korzeniu na bardzo trudnym podjeździe koło źródełka.
A i tak to wszystko ma się nijak do tego co mnie czeka w górach, zatem prawdziwy test dopiero w sobotę.

| 09:33 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Rodman -> żeby jeździć Giga trzeba być człowiekiem z żelaza, mieć uda ze stali i jaja z mosiądzu:) Celuję w przyszły sezon, aby tym efektowniej wejść w M3:)

Kłosiu -> opory zapewne są większe ale aż tak tego nie odczułem. Ja te opony kupiłem (de facto zamówiłem sobie na urodziny, he he) z myślą właściwie wyłącznie o maratonach górskich, ewentualnie jakichś wielkich piachach typu Michałki ad. 2009.
| 18:09 środa, 28 kwietnia 2010 | linkuj Widze ze nie ja jeden kupilem te opony :). W zeszlym roku mialem 2.1 NN na przodzie, na skale bardzo ladnie trzyma, wersja 2.25 na oko ma jeszcze wieksze te klocki. Tylko ciekawe co z oporami toczenia ;>.
| 17:35 środa, 28 kwietnia 2010 | linkuj no proszę, szkoda, że Wy nadal to mega tłuczecie ... by było fajne Grupetto :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow