Północ - Południe

d a n e w y j a z d u 110.53 km 50.00 km teren 04:21 h Pr.śr.:25.41 km/h Pr.max:51.00 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 25 kwietnia 2010 | dodano: 25.04.2010

Połowa poznańskiego pierścienia od Biedruska do Mosiny w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Plus dojazd i powrót Nadwarciańskim.
Jestem bardzo zadowolony - miała być setka i jest:). Miała być średnia >25 km/h i jest:).
Nawet się nie skatowałem tak jak przypuszczałem. Najgorszy był odcinek od Lusówka do Stęszewa, cały czas na odkrytym terenie i pod dość mocny wiatr. To po części wina fatalnego oznakowania pierścienia w tamtych okolicach - gdybym jechał cały czas szlakiem byłoby więcej odcinków w lesie. Musiałem przeoczyć jeden zjazd i niby miałem potem asfalty ale tak dziurawe, że niewiele mi to dało.
Na Osową wjechałem sobie szlakiem pieszym od j. Kociołek.
W Puszczykówku jakiś gość usiadł mi na kole rowerem z bagażnikiem, za co mu dziękuję gdyż motywacja, żeby go zgubić była silniejsza od zmęczenia i udało się ocalić wysoką średnią:)

Ogólnie super wyjazd. Pogoda, pomijając wiatr, idealna - słonecznie i ciepło ale nie za gorąco. No i sucha już ta nasza Wielkopolska w pień, a to dopiero kwiecień...

Good bikes

Kategoria Hardcore, >100

| 14:59 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Ja sie za wami rozgladalem w Chodziezy, a ty sie szlajales po jakichs pierscieniach! ;P
Wyniku rywalizacji tez jestem ciekaw :)
DunPeal
| 10:32 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj moze uda sie zainteresowac polsat sport, byly by niezle gaze ;>
| 11:14 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj W tym pojedynku stawiam na Duna:)
| 08:31 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj gratki konkretnej setki ! rywalizacja z Dunem na dystansie Mega nabiera rumieńców ;)))
szykuje się medialny pojedynek ;P
pozdro !
DunPeal
| 23:09 niedziela, 25 kwietnia 2010 | linkuj no pieknie setka pekla :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei