Wiosna a mój rower w serwisie

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 19 marca 2010 | dodano: 19.03.2010

Zawiozłem amora do czyszczenia/smarowania i okazało się, że to grubsza sprawa jest. Wyciek oleju z cartridge'a, na szczęście gwarancja jest na 2 lata i jeszcze działa. Na nieszczęście dart 3 został wysłany do Wrocławia, tam usłyszy zarzuty:), i na pierwszy weekend wiosny jestem bez maszyny:(.

Tzn. maszynę mam ale starą - rasowy chromo-molibden Meridy z przełomu wieków:)
Może to mnie zmotywuje, żeby ją tu wrzucić. Opis osprzętu będzie krótki - jedzie.
Dziś na przykład przyjechała ze mną do pracy.
Ale ja dojazdów do roboty nie wpisuję do statsów, żeby nie zaniżać i tak kiepskiej średniej... Bo gdybym wpisywał, to już bym miał pewnie ze stówkę więcej w tym roku:)

Ale za to wrzucę zdjęcie z zeszłego tygodnia, powrót z roboty.

Nareszcie Warta wygląda jak rzeka...

Kategoria na temat

DunPeal
| 23:12 sobota, 20 marca 2010 | linkuj a tam gadanie, cisnij do pracy i pracuj nad srednia :)
| 22:40 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Rodman: Wiosna to i amory mi w głowie.
Kłosiu: Mądry kolarz po szkodzie.
| 20:18 piątek, 19 marca 2010 | linkuj hehe, nie ma jak ... brak amora ! :)))
| 20:07 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Cro-mo swoj klimat ma. Moj Giancik zimowy co prawda z alu, ale przelom wiekow tez pamieta, 1997 rocznik. W zeszlym roku tez zaczalem serwisowac rower za pozno i w tym juz nie powtorzylem tego bledu ;).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siepr