Rozjazd w roztopach

d a n e w y j a z d u 34.40 km 1.00 km teren 01:32 h Pr.śr.:22.43 km/h Pr.max:37.00 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 21 lutego 2010 | dodano: 21.02.2010

Odwilż przyszła więc teren odpada - w miękkim śniegu nie da się jechać.
Mam nadzieję, że to już ostatki zimy, choć przyznam, że ładna jest:

Trasa: Dom - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Koninko - Kamionki - Daszewice - Babki - Czapury - Poznań.
Ładnie, słońce świeciło przez większość wycieczki, droga bardzo różna - od suchej szosy po kałuże na całą szerokość asfaltu. Lodu na drogach nie stwierdzono, i dobrze:)
A na poboczach owszem:

Ogólnie, czuć już wiosnę!:)

Kategoria MTB szosami

| 19:19 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Klosiu - w sobotę się zgadamy i jak nie będzie padać to niedzielę ruszam ciuchy mam więc nie powinno być problemu. Kusi mnie te Chrzypsko jak będzie sucho to ruszamy ;) Weź nowy rowerek zobaczymy jak się prezentuje.
| 17:02 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Panowie, tylko spokojnie, podobnież w weekend ma byc ladnie ;). Maks, ja bym na twoim miejscu nie wyrobil, jeszcze z nowym rowerem w domu. Po pokojach bym chyba jezdzil ;). W piatek odbieram Gianta z serwisu i tez zaczne paluchy gryzc ogladajac prognozy ;). Ale w teren teraz na pewno nie wyjade, widze jak dostal naped w zimowce przez marne 300km po szosach w zeszlym tygodniu.
| 11:04 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Kurcze znowu śnieg a ja już myślałem że dam radę i wyskoczę na mały rekonesans w weekend a tu kicha ... :(
| 06:11 środa, 24 lutego 2010 | linkuj ogólnie to dziś od rana czuć zimę ;P
ale co szarpnąłeś w weekend to Twoje ! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zywal