Gogol Binduga MINI

d a n e w y j a z d u 25.75 km 25.75 km teren 01:04 h Pr.śr.:24.14 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:351 m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 8 lipca 2018 | dodano: 17.07.2018

Przejazd przez Trojankę
Przejazd przez Trojankę © Josip

Tak w skrócie:

• rozgrzałem się porządnie bo na zawody przyjechałem rowerem, równe 13 km z domu
  • było gorąco, sucho, piaszczyście, czyli trasa pyliła
  • objazd trasy zrobiłem 2-krotnie w ostatnich tygodniach (raz sam, raz niby z orgiem, ale się spóźniłem) i do niczego mi się on nie przydał, ponieważ trasa była zupełnie inna niż na wcześniejszych edycjach. Nie było roller costera nad Wartą i nie było wąwozu, były ciekawe single i strome podjazdy
  • sam wyścig to ogień od początku… nie, wróć - sam wyścig to ogień od mniej więcej 2-giego kilometra bo start miałem jak zwykle słaby, albo jeszcze słabszy
  • chyba część czołówki gdzieś źle skręciła na początku, co ułatwiło mi nawiązanie z nią kontaktu jak już się przepaliłem
  • gleby tym razem nie było, ale na zjazdach traciłem (nieee, no co ty!?), bo rozjeżdżonych ciężkim sprzętem kolein i zdradliwych piachów nie brakowało
  • po przejeździe przez Trojankę i następującej po niej piaskownicy, zaciągnął mi łańcuch, co najprawdopodobniej kosztowało mnie miejsce w top 10 Open, bo mi właśnie wtedy grupka (trzech pierwszych z M4) odjechała na 15 s., a że do mety był niecały kilometr, to nie dałem rady dojść
  • w swojej kategorii byłem 4-ty, ale to już chyba nie ma większego sensu pisać, standard. Napiszę jak kiedyś będzie inaczej:)
  • strata do zwycięzcy rekordowo mała, punktów do generalki dużo, jakieś tam widoki się pojawiają, wizualizują się..