KE MTB Nowa Sól GIGA

d a n e w y j a z d u 72.20 km 65.00 km teren 03:15 h Pr.śr.:22.22 km/h Pr.max:40.30 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1100 m Kalorie: 2900 kcal Rower:Bestia
Niedziela, 3 września 2017 | dodano: 04.09.2017

Co tu dużo pisać, po prostu bardzo fajny maraton. Był flow na trasie (mimo ciut przydługawej dojazdówki), noga podawała na miarę aktualnych możliwości oraz obyło się bez gleb, kryzysów czy awarii.
I awansowałem do 1 sektora!
Z własnej jazdy byłem zadowolony, dopóki nie zobaczyłem wyników:)

Podsumowując:
+ kilka udanych ataków na podjeździe
+ trasa w swej zasadniczej pętli
+ giga towarzystwo w aucie (JPBike i Dawid)

• objechały mnie 3 kobiety (startowały z sektora elity, ale mimo wszystko…)
  • puszczenie koła dwóm mastersom w samej końcówce i nie ma to tamto, ze lecieli prawie 40 km/h po asfalcie, że 4-ta godzina wysiłku itd
  • przeciętny początek (jak zwykle..)
Na najbardziej stromym podjeździe, 2 pętla, już luźno:)
Na najbardziej stromym podjeździe, 2 pętla, już luźno:) © Josip

Z dziennikarskiego obowiązku:

Czas 3:15:01
Strata do zwycięzcy Open (M. Gil): 36:18
Strata do zwycięzcy M3 (B. Surowiec): 22:13

daVe
| 09:37 poniedziałek, 11 września 2017 | linkuj Wojtek, ja już zaklepuję miejsce w samochodzie na Wolsztyn! ;)
blindman
| 12:34 piątek, 8 września 2017 | linkuj hehe, Jacku! przynajmniej nie będzie późniejszych dylematów na trasie :P
JPbike
| 16:31 środa, 6 września 2017 | linkuj Adrian, na Michałkach masz 9 km na podjęcie decyzji mega czy giga :)
blindman
| 08:46 środa, 6 września 2017 | linkuj Wojtku! w takim razie przewrotnie deklaruję Mega, w Zielonej tak postąpiłem i puściłem się Giga, zresztą jak opitolę Michałki Giga to co tam taki Wolsztyn :D
JPbike
| 17:47 wtorek, 5 września 2017 | linkuj Wojtek, poziom zawodniczy jaki mamy na giga to już FULL PRO, co zrobić, byśmy chociaż przyjeżdżali na metę w połowie stawki ? :)
| 14:35 wtorek, 5 września 2017 | linkuj Adrian, Ty już lepiej nie zapeszaj z tym giga, bo wiemy jak to się dotąd kończyło... :)
blindman
| 14:16 wtorek, 5 września 2017 | linkuj szykuje się giga towarzystwo w Wolsztynie :) jeśli tylko Krzysztof będzie mógł i wszyscy pozostali ruszą to wyruszamy w piątkę z 1-ego sektora :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eniem