Bikecrossmaraton Wyrzysk

d a n e w y j a z d u 54.20 km 50.00 km teren 02:23 h Pr.śr.:22.74 km/h Pr.max:49.70 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:981 m Kalorie: 1759 kcal Rower:Bestia
Niedziela, 5 czerwca 2016 | dodano: 07.06.2016

No, nawet całkiem przyzwoicie tym razem. Celu, jakim było top 50 open i top 15 w kategorii nie udało się co prawda zrealizować, ale dużo nie zabrakło. Dojazd tym razem samotnie. Na miejscu jakiś taki zaspany byłem, wypiłem kawę z Adrianem i Dawidem w miasteczku rowerowym, ale nawet to jakoś nie specjalnie pomogło. Rozgrzewka na ostatnią chwilę i wymuszona, sztywny podjazd pod cmentarz, parę sprintów i do sektora.

Natomiast sama jazda wyglądała już bardziej obiecująco. Udało mi się przebić z tyłów 2 sektora prawie do ogona czołowej grupy. Po wjeździe w teren też spoko - tradycyjnie zyskiwałem na podjazdach, a do tego, uwaga, przestałem tracić na zjazdach. Na długim szutrowym zjeździe do Bąkowa hamulce poszły w odstawkę, a zamiast tego ośka-blat i dokręcanie. Jechałem w kilkuosobowej grupce, w której o dziwo jechał też mocniejszy zazwyczaj Seba oraz, ze znanych mi osób - Piotr Wojdyłło. Z przodu na dłuższych prostych czy podjazdach wciąż majaczyły mi koszulki JP Bike'a i Arka Susia.

Trasa jeszcze ciekawsza niż rok temu - mniej płaskich odcinków wśród pól a więcej pure MTB w mocno pofałdowanym lesie. Łącznik między do drugiej pętli mega też rewelacja, tzn. uda zapiekły. Najważniejsze, że nie złapał mnie taki kryzys jak w Chodzieży (makaron na śniadanie tym razem wszedł!), większość drugiej pętli pracowałem na przodzie grupki, dyktując tempo. Za podjazdem po bruku (na którym minęliśmy Adriana, dopadniętego przez konkretną bombę) doszedł nas Grzegorz Napierała z Kasią Hendrzyk-Majewską, po czym masters, który mógłby być ojcem większości z nas zapodał takie tempo (szacun!), że się grupka zaczęła rwać. Akurat dublowaliśmy na potęgę i na jednym zjeździe zostałem przyblokowany i straciłem jakieś 50 metrów. Udało się dojść, ale zaraz poszedł kolejny atak, już taki finiszowy. Kosztowało mnie to utratę kilku lokat i miejsce w pierwszej 50-tce, ale przynajmniej Kasię udało się jeszcze dognić na kilkaset metrów przed metą i w efekcie nie przegrałem z żadną kobietą. Marne to pocieszenie, ale zawsze:)

Ostatnie metry przed metą
Ostatnie metry przed metą © Josip
A tak na serio, to zadowolony jestem. Cały maraton pojechałem mocno, bez bomby, o którą nietrudno przy 1000 m. przewyższenia.
Okazuje się też, że do Jacka, dzisiejszego team lidera, znów było bardzo blisko - tym razem 55 sekund.

Open: 54/172 (165 ukończyło)
M3: 17/60 (56 ukończyło)
Strata do zwycięzcy open (Andrzej Kaiser): 00:25:08
Strata do zwycięzcy M3 (Rafał Chmiel): 00:19:38
Strata do pudła M3: 00:11:28

Kategoria 50-100, Maraton

JPbike
| 20:17 sobota, 18 czerwca 2016 | linkuj A gdzie się podział wpis z Twojego wyczynu na góralu - trip na ślub do Zielonej Góry ? :)
krzychuuu86
| 06:37 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Gratulacje, wynik naprawse dobry!...co do hamulcy to chyba podswiadomosc xt tak działa ze w razie co zatrzymasz się w miejscu ;)
JPbike
| 20:38 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj Gratki, zaskoczyłeś mnie jak na mecie zapytałem o Twój czas :)
daVe
| 20:26 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj Wojtas, w kuluarach mówili, że za dużo grupę ciągnąłeś ;) Gratulacje!
Beny79
| 16:08 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj No i oczywiście gratuluję dobrego wyścigu:)
| 16:08 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj Haha, za duży grubas jestem na takie podjazdy:)
blindman
| 15:05 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj no to jak bez bomby to super :)
ja to załapałem taką że faktycznie mógłbym każdemu cześć dwa razy na trasie wołać (pierwsze kiedy ja wyprzedzałem a drugie kiedy mnie wyprzedzano :D)
może reflektujesz na Mchy w niedziele, też 60km i też 1000 w górę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj