Grzybowiec z rana

d a n e w y j a z d u 12.00 km 10.00 km teren 00:48 h Pr.śr.:15.00 km/h Pr.max:33.00 km/h Temperatura:3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:267 m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 11 października 2015 | dodano: 14.10.2015

Chłodno (rano szron leżał), ale pogoda genialna - słońce, niebo aż granatowe i te fantastyczne kolory jesieni. Do tego świetna trasa, tj. asfalt od górnego Jagniątkowa do zielonego szlaku na Grzybowiec i dalej w dół przez Michałowice do starego kamieniołomu i Złotego Widoku. I wszystko byłoby super gdyby nie to, że oczywiście musiałem coś zepsuć w rowerze. Tym razem wygiąłem nówkę sztukę tarczę z tyłu przy całkiem niegroźnej glebie, właściwie stojąc w miejscu. Po prostu ruszałem pod górkę i nie zauważyłem, że mi się przednie koło zablokowało na kamieniu. Rower musiał się jakoś nieszczęśliwie oprzeć na kamieniu i zadziałała dźwignia mojego ciężaru.
Cudem udało mi się to naprostować jakimś badylem na tyle, żeby w ogóle móc dalej jechać..

Na pocieszenie taki oto widok: