Binduga

d a n e w y j a z d u 63.00 km 53.00 km teren 03:01 h Pr.śr.:20.88 km/h Pr.max:34.10 km/h Temperatura:3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 22 marca 2015 | dodano: 22.03.2015

Po dzisiejszym wypadzie już jestem pewien - to na ten mój ulubiony teren treningowy w okolicach Poznania!
Szczególnie polecany na taką pogodę jak dziś, tj. sucho i słonecznie ale z przeszywającym, lodowatym wiatrem z kierunków wszelakich:) Tam po prostu jest się w lesie a bandy, rynny oraz mniejsze i większe hopki wymuszają jazdę na wysokiej intensywności.

A cała ta zabawa dzięki Markowi, bez którego nie chciałoby mi się chyba jednak jechać samemu tak daleko od domu i skończyłoby się na jakimś nudnym wykręcaniu średniej w ostępach Puszczy Zielonki:) Dzięki!

I jeszcze 2 impresje:

Jak na niziny to ten podjazd naprawdę trzyma
Jak na niziny to ten podjazd naprawdę trzyma © Josip

Tym razem kwaitki były. Jak i tłumy ludzi
Tym razem kwiatki były. Jak i tłumy ludzi © Josip

Marc
| 14:01 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Śladu GPS nie mam, ale najłatwiej tam trafić jadąc leśną drogą Starczanowo - Szymankowo i wypatrywać kierunkowskazu, który będzie o tutaj: 52.6189464 N, 16.9370964 E :)
duda
| 09:24 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj jakis zrzut z gps? w srode chce sie wybrac
Marc
| 22:20 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Po tej hopie już się nie pozbierałem ;)
| 20:33 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Dobre hopy nie są złe czasami :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd