Przełąje na TKKF czyli Memoriał Marka i Zbyszka

d a n e w y j a z d u 26.00 km 25.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:18.57 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 8 marca 2015 | dodano: 08.03.2015

Jak się ma wyścig 300 m. od domu a na dworze jest 14 stopni i pełne słońce na początku marca, to wstyd się nie pojawi. Żebym było bliżej, to chyba na mojej klatce schodowej musiałbym się ścigać:)
Zatem pojawiłem się i ani trochę nie żałuję. Trasa miała wszystko i wszystkie siły ze mnie wycisnęła. Były więc podbiegi, skoki przez płotki, sekcje zakrętów 180 stopni, zjazdy, 1 sztajfa... a to wszystko na niespełna 2-kilometrowej pętli.

Ponieważ nie wystąpiłem we wcześniejszych edycjach, to razem z Drogbasem i Adrianem startowaliśmy z samego końca. Wiedziałem więc, że o dobry wynik czy dogonienie Jacka lub Dawida, przy tak wyrównanych siłach w tym sezonie, będzie ciężko. I było:)

Natomiast walka z Adrianem i Drogbasem była zażarta od początku do końca, prowadzenie przechodziło z rąk do rąk, kibice szaleli, a co najważniejsze - na mecie zameldowałem się pierwszy z tej trójki. Po prostu dobrze mi się dziś kręciło (i biegało, i skakało), tak że nawet mimo drobnych awarii (2 razy spadł mi łańcuch gdy na schodach kopnąłem moją długą szkitą pedał do tyłu), zdołałem odrobić straty i urwać się na ostatnim, 10 kółku.

Dostałem dubla od 4 czołowych zawodników - Góral, Spławski, Swat i Górniak, czyli same asy.

A resztę niech opowiedzą obrazy. Wybieram ich raptem 14 bo Ola natrzaskała ich ponad 350:) Wrzucę je później na PIcasse i podam linka zainteresowanym.

Aha, wyników jeszcze nie ma, więc nie wiem, który byłem. W teamie 2gi, za JP Bike'iem, gdyż Dawid zerwał łańcuch.

Edit: Już są wyniki:

Czas: 59:32 (11 okrążeń)
Masters: 16/40

Nie najgorzej ale może być jeszcze lepiej.

Grupowe przed, z młodym kolarzem
Grupowe przed, z młodym kolarzem © Josip

Start z czarnej d
Start z czarnej d © Josip

Ostre cięcie na schodach
Ostre cięcie na schodach © Josip

Jeszcze mi się morda śmieje
Jeszcze mi się morda śmieje © Josip

Prawa wolna:)
Prawa wolna:) © Josip

Defekcik, łańcuch spadł
Defekcik, łańcuch spadł © Josip

JP Pro - tak to się robi!
JP Pro - tak to się robi! © Josip

Grupowe po zawodach © Josip

Kategoria 20-50, MTB, XC - zawody

blindman
| 20:20 wtorek, 10 marca 2015 | linkuj ciekawe co by było gdyby byś miał sztywne tylne koło a nie z luzowaniem :)
gratki za ostry finisz !
JPbike
| 16:51 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Fajna i pełna dobrego humoru seria fotek - brawa dla Olgi ! :)
daVe
| 10:57 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Teraz też to widzę... Gdybym dojechał, nawet na ostatnim miejscu elity miałbym łącznie 94 pkt. czyli 5 miejsce. Problem w tym, że spinkę do skucia miałem, a dętki nie i nie chciało mi się jej łatać... Zwłaszcza, że już miałem dość.
| 10:41 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj @Drogbas - znam to, nic tak nie motywuje jak wyprzedzająca cię koszulka GPAET:)

@Dave - bez przesady. Po prostu przez 10 rund ciągle goniłem a jak już w końcu dogoniłem - to uciekłem:)
Ty natomiast najlepiej tego nie rozegrałeś - było zmienić laczka, ukończyć nawet na ostatnim miejscu a w generalce byłbyś 3-ci!, z tego co widzę, he he. Dość głupawy mają ten regulamin, swoją drogą.
daVe
| 09:26 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Dobrze to rozegrałeś!
Jarekdrogbas
| 20:35 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Gratulacje 2 miejsca w teamie! Gdyby nie Ty to bym był 4 a tak przyjechałem tuż za Tobą.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hwils