Dookoła j. Swarzędzkiego nocą

d a n e w y j a z d u 40.40 km 0.00 km teren 01:41 h Pr.śr.:24.00 km/h Pr.max:40.50 km/h Temperatura:1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Czwartek, 12 lutego 2015 | dodano: 13.02.2015

Zamiast kręcenia się w kółko nad Maltą, wybraliśmy się z Kubą i Sławkiem na trip w nieznane:), czyli objazd wspomnianego w tytule jeziora. Ale nie teren tylko asfalty lub ewentualnie kostka brukowa. Było super, tylko Kuba nie miał dla nas litości jeśli chodzi o tempo.. Nie dość, że cały czas było pod 30 km/h (lub szybciej), to jeszcze zagadywał i oczekiwał zwięzłych , wyraźnie artykułowanych odpowiedzi:)
Po powrocie, zrobiliśmy jeszcze pętelkę rozjazdową wokół Malty (a jednak), podczas której spotkaliśmy i wchłonęliśmy Michała aka Jasskulainena.

Było super, tylko zimno, kurde. Pod koniec to już koło zera.

Marc
| 12:52 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj A możecie tracka wrzucić? Chętnie zobaczę którędy przebiega ta trasa.
jakub1
| 09:16 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj Rzeczywiście było super. Dzięki za dobry trening choć tempo rzeczywiście było mocne. Do tego kto narzucał tempo już się nie będę wypowiadał .Trzeba to jak najszybciej powtórzyć. Pozdrooo

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ibezm