Nowe biuro

d a n e w y j a z d u 37.00 km 8.00 km teren 02:15 h Pr.śr.:16.44 km/h Pr.max:28.00 km/h Temperatura:-2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Piątek, 6 lutego 2015 | dodano: 06.02.2015

W obie strony wychodzi prawie 20 km. No to teraz będzie baza, że hoho:)

Wariantów dojazdu jest całe mnóstwo. Ja wczoraj testowo, wybrałem taki na dojazd:

Ta dłuższa przerwa na 4,74 km to rozmowa z panami policjantami a propos przejeżdżania przez torowisko na Przybyszewskieog na czerwonym. Albo mam dobrą gadkę albo zaszły jakieś zmiany po wyborze nowego prezydenta, ale skończyło się na pouczeniu, he he.

A wróciłem sobie przez Lasek Marceliński i Rusałkę, po śniegu. That was cool!

| 16:25 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj Tak Jacku, tam właśnie leży i Pixel się nazywa:) A to z kolei znaczy, że Ty masz przysłowiowy rzut beretem do Lasku Marcelińskiego.
JPbike
| 18:10 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj Jeśli to biuro leży na południowym krańcu mapki to znaczy że masz przysłowiony rzut beretem do mnie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma