Mocno terenowy Strzeszyn i przyległości

d a n e w y j a z d u 38.20 km 32.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:21.03 km/h Pr.max:33.60 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 1 lutego 2015 | dodano: 01.02.2015

Dzisiaj nie przepuściłem żadnej nowej ścieżce, żadnemu duktowi konnemu czy czającemu się za brzózką podjazdowi:)

Może i dystans ani średnia prędkość tego nie potwierdzają, ale trening naprawdę wszedł w nogi.

Przyjemnie się zrobiło, słońce już takie przedwiosenne, około 2-3 stopni w plusie, wiatr znośny, jednym słowem - wszystko zmierza w dobrym kierunku:)

Wracając zahaczyłem o myjkę, gdzie spotkałem Ryśka Bruździńskiego, czyli było wesoło.

JPbike
| 20:37 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Macie absolutną rację koledzy odnośnie terenowej średniej.
| 19:48 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Święte słowa Panie Waza:) Na Morasku np. można się zniszczyć w godzinę, a średnia nie przekroczy 12 km/h.
| 19:42 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj To nie średnia przecież świadczy o tym czy było lekko czy ciężko, ja wczoraj się upociłem co niemiara, a średnią wycisnąłem ledwie powyżej 16km/h - tak to jest jak się jeździ po ścieżkach zrytch przez dziki i błotnych koleinach, no ale jazda na rowerze nie składa się wyłącznie z jazdy po asfalcie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzet