Puszcza Zielonka tonie we mgle

d a n e w y j a z d u 48.20 km 35.00 km teren 01:56 h Pr.śr.:24.93 km/h Pr.max:36.50 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Niedziela, 18 stycznia 2015 | dodano: 18.01.2015

Dziś tempo było dość ostre, niemal jak w sezonie. Szczególnie pierwszy odcinek na Nadwarciańskim (w Radojewie avs=27 km/h), Zdziwiłem się, bo odbywały się tam jakieś zawody przełajowe dla młodzików. Na rondzie w Bolechówku nie skręciłem tradycyjnie w prawo na Owińska, tylko pojechałem prosto i po przecięciu drogi Poznań - Murowana, pokręciłem 3-kilomtrowym podjazdem do Trzaskowa. Pierwszy raz w życiu tam jechałem. Stamtąd przebiłem się miejscami naprawdę ciężko przejezdnymi drogami leśnymi (koleiny, miękkie podłoże, miejscami nawet trochę błota) do Traktu Poznańskiego. Od tego momentu nawierzchnia była już twardsza. Zaliczyłem jeszcze Dziewiczą Górę i asfaltem przez Kicin wróciłem do Poznania. Pod koniec już mnie zaczęło trochę odcinać ale i tak jestem zaskoczony tym jak dobrze mi się kręci o tej porze roku, tym bardziej, że mało ostatnio trenowałem.