Komunikacyjne rowerowe ostatki 2014

d a n e w y j a z d u 18.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Wtorek, 30 grudnia 2014 | dodano: 31.12.2014

Do pracy nie jeżdżę bo mam urlop, tak się składa. Za to pojechałem sobie w poniedziałek do Enei, gdzie nic nie załatwiłem bo kolejka była na 3 godziny czekania albo i więcej, paranoja. Z kolei we wtorek pojechałem na Nowowiejskiego po kartę zniżkową na sylwestrowe sushi:), tu misja zakończyła się sukcesem ale musiałem się wrócić, gdyż w domu zorientowałem się, że przez przypadek zakosiłem z lady klucze właściciela sklepu:),

I tak dokulałem do 7,5 tysiąca kilometrów w tym roku. Najwięcej w historii (rekord z 2012 poprawiony o niespełna 100 km) i to pomimo faktu, że od lipca jestem bez szosy. Jednak gros tych kilometrów przypadło na dojazdy do roboty, którą teraz, po przeprowadzce, mam po prostu dalej. Jeśli chodzi o same treningi, to chyba nawet mniej w sumie nakręciłem niż we wcześniejszych latach. Ale za to intensywniej.