Chatka Górzystów z Olą i dzieciakami

d a n e w y j a z d u 40.50 km 10.00 km teren 02:26 h Pr.śr.:16.64 km/h Pr.max:52.10 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Wtorek, 5 sierpnia 2014 | dodano: 06.08.2014

Tym razem bez przygód jak w zeszłym roku ale naleśników znowu nie było ("bo za dużo turystów", wtf?).
Dzieci są starsze, mają rowerki na kołach '20 i przerzutki - to zupełnie inna jazda.
Ola z kolei jechała na ścigaczu Scott Scale dzięki uprzejmości Marka (dzięki!) z offsetem odwróconym do przodu:)/

Jak wróciliśmy na Polanę, to ja sobie jeszcze zafundowałem zjazd główną drogą (idealnie wyprofilowane zakręty pod tiry,można nie używać hamulców) przez Szklarską do pizzerii u Bazyla w Piechowicach i na koniec pełen podjazd do górnych MIchałowic, bez spd i w zwykłych spodenkach, więc trochę bolało:)

Kategoria MTB wycieczka, Góry, 20-50

| 11:31 czwartek, 7 sierpnia 2014 | linkuj No ja też tego nie mogę zrozumieć - może pora zmienić zarządcę tej miejscówki. To propozycja do rozważenia dla Ciebie, jako lokalesa)
barblasz
| 11:17 czwartek, 7 sierpnia 2014 | linkuj z przykrością trzeba stwierdzić że ludziom prowadzącym chatkę popierdoliło się w głowach - sorry ale inaczej nie da się tego nazwać , sytuacja trwa już dwa miesiące , oni ciągle narzekają że jest za dużo turystów i są zmęczeni :) dochodzi do kuriozalnych sytuacji że ludzie płacą za kwaterę aby coś zjeść, taką opcję tam wprowadzili - strasznie mnie to wkurza jako lokalsa !!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iedza