Objazd trasy prologu

d a n e w y j a z d u 25.00 km 20.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:13.64 km/h Pr.max:55.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Sobota, 26 lipca 2014 | dodano: 01.08.2014

W silnym składzie z Jackiem, Markiem, Mariuszem i Wojtkiem.
Sama trasa to na początek 3 km podjazdu z nachyleniem średnio 10%, następnie około kilometra po płaskim ale z kałużami i błotem, potem znowu 2 km pod górkę ale dość łagodnie, z większym nastromieniem dopiero na ostatnim odcinku przed przekaźnikiem. Stamtąd kawałek wąską przecinką wzdłuż płotu i między świerczkami (można jechać ale szybciej jest z buta) i wtedy następuje clue prologu czyli techniczny zjazd czerwonym szlakiem z Czarnej Góry do Przełęczy Puchaczówka. Szczególnie górny fragment zjazdu jest ciężki, poprowadzony w żlebie pełnym luźnych kamieni. Większość zjeżdżamy ale w paru miejscach brakuje mi odwagi i sprowadzam.

Z Puchaczówki to już raczej banał - wpier krótki podjazd po łące, potem szlak przez Wilczyniec, krótki odcinek techniczny po kamieniach i baaardzo szybkie szutry aż do samego Stronia.

Ze Stronia wracamy obok zalewu na Morawie i dalej żółtym szlakiem nad Kletnem. Na koniec jeszcze mały skrócik czyli butowanie stromą przecinką do starej, zarośniętej drogi na Janową Górę. Tam Kłosiu postanawia jeszcze zaatakować Śnieżnik a reszta ekipy zjeżdża już na kwaterę do Siennej.