Bestia wkracza do akcji

d a n e w y j a z d u 52.00 km 35.00 km teren 02:14 h Pr.śr.:23.28 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Bestia
Wtorek, 24 czerwca 2014 | dodano: 24.06.2014

Stało się. Tadam!

Potwór w pełnej okazałości
Potwór w pełnej okazałości © Josip

Idzie jak zły, jak bardzo zły dzik w żołędzie:)

Spodziewałem się, że będzie lepiej zjeżdżał i wybierał nierówności na płaskim ale nie zdawałem sobie sprawy, że do góry będzie szedł jak kozica. Np. na Cytadeli bez większego problemu wjechałem 2 podjazdy po korzeniach, na których zawsze do tej pory kapitulowałem. Poczucie kontroli na zjazdach też jest fenomenalne, a do tego - o dziwo - rower jest bardziej zwrotny niż Merida.

A najważniejsze, że jazda tą bestią sprawia tak wielki fun. Dzisiaj np.nie mogłem skończyć treningu:) Wstępnie planowałem wrócić na 2 połowę Włochy - Urugwaj ale w domu zjawiłem się dawno po ostatnim gwizdku sędziego, he he.

Wpierw zrobiłem pętelkę XC na Cytadeli, żeby zobaczyć czy Bestia aby nie narowista:), następnie do sklepu na Górczyn podregulować tarczę z tyłu i przednią przerzutkę, potem przejazd pod stadionem wśród tłumów ciągnących na koncert Iron Maiden, Lasek Marceliński, Wola, Rusałka, Strzeszynek i po powrocie jeszcze troszkę ścieżek na Cycie.

No, to teraz nie będzie już żadnego usprawiedliwienia dla moich mizernych wyników, he he.

| 16:18 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Wszystko jest bardziej zwrotne niż Merida ;)))
Gratulacje, dobrze że Canyona nie kupiłeś, bo za dużo ich jeździ, hehe.
Zobaczymy jak się będzie sprawował na wyścigach.
daVe
| 18:44 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Nie xtry napędzają rowery...

Żartowałem, teraz już nie mam z Wami szans z moim leciwym GT ;(
Piękna bestia!
PIO_TREK | 18:38 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Gratulacje! Szerokości i mocnej nogi!
Marc
| 12:09 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Grubo :) Świetny rower.
jakub1
| 05:53 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Gratuluje Wojtek nabytku...Maszyna prezentuje się super, nie dziwi mnie wcale nazwa,rzeczywiście wygląda jak bestia:)
MaciejBrace
| 22:03 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Super sprzęcik.
krzychuuu86
| 21:03 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Tylko pamiętaj że sama nie pojedzie ;)
| 21:01 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Fajna maszynka
| 20:29 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj No teraz to usprawiedliwienia nie ma - to fakt :)
Gratuluję zakupu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czuci