XC Pniewy

d a n e w y j a z d u 25.00 km 25.00 km teren 01:30 h Pr.śr.:16.67 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 11 maja 2014 | dodano: 14.05.2014

Wpis z lekkim opóźnieniem bo dopiero teraz ogarnąłem relację zdjęciową.
Tym razem na wyścig udałem się z ukochanymi kibicami a na miejscu spotkałem wielu kumpli - Marka, Jacka, dawno niewidzianego na MTB - Rodmana, Krzycha, Jurka a także Staszka z teamu GPBT.
Trasa była świetna - hopki (x2), belki, progi z kamieniami, schody, ogródki kamienne, bandy, muldy (rodeo ride), ścianki, agrafki - czyli prawdziwe XC. Na rundzie zapoznawczej, nie powiem, miałem kilka momentów zawahania tudzież głębszej refleksji:) ale na samym wyścigu już wszystko zjechałem i podjechałem w siodle. Nie ma co, skill rośnie:)

Miejsce zająłem w środku stawki, do JPBike'a tracąc 2:20 a z drugiej strony zyskując 1:50 nad Rodmanem. Jak na XC nie są to duże różnice..
Open Masters: 21/41

No i w końcu na pudle
No i w końcu na pudle:) © Josip

Kategoria 20-50, MTB, XC - zawody

Łukasz | 14:01 piątek, 16 maja 2014 | linkuj Witam! A możesz podać link do tej "relacji zdjęciowej"? Dzięki!
| 21:55 środa, 14 maja 2014 | linkuj To jak lata łańcuch przy takiej jeździe jest niesamowite :). Pewnie będę miał problem utrzymać ci koło, jak już wrócę po rekonwalescencji :).
| 20:26 środa, 14 maja 2014 | linkuj na "dynamice" widać jak gniesz ramę, że Ci łańcuch zamiata ;-P
... aczkolwiek kawałek podjazdu waliłeś z buta - widziałem ! :-D

.. co nie zmienia faktu, że dogonić Cię dziś nie mogłem ;-)
= gratki ! ! !
krzychuuu86
| 19:23 środa, 14 maja 2014 | linkuj Gratki....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asemz