Wzdłuż Warty

d a n e w y j a z d u 46.60 km 30.00 km teren 02:00 h Pr.śr.:23.30 km/h Pr.max:37.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Czwartek, 24 kwietnia 2014 | dodano: 24.04.2014

Wypad z Markiem. Do Rogalinka zachodnim brzegiem a powrót tzw. Łabędzim Szlakiem. Na samym początku lunęło na chwilę z nieba ale przeczekałem to pod Biedrą:) Na wysokości Puszczykowa spotkaliśmy Kubę i Sławka, czyli kolegów z Asgo Team. Kuba zachęcał mnie do 29era niczym rasowy sprzedawca:), dał się przejechać swoją Meridą chyba z pół kilometra i potem jeszcze trudniej było mi z powrotem wsiąść na małe koło czyli rower z serii vintage.

Intensywność spora, pogaduchy tylko chwilami.

Start z Wildy, gdzie zaraz po pracy odbierałm auto z przekładki opon i wymiany oleju. Logistyka znów była przednia:)

| 17:47 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj no raczej nie znika, bo zaczynasz "pływać" na tych lekkich kołach ...
| 10:55 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Ale jak się założy lekkie koła 29'''', to i ten problem znika:)
| 07:10 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj jedyne co mi nie pasi w 29" to odczuwalnie mniejsze przyspieszenie vs lekkie koła 26"
ale w płaskich maratonach nie jest to niezbędne ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczet