Pętelka XC Cytadela z Markiem

d a n e w y j a z d u 16.90 km 14.00 km teren 01:02 h Pr.śr.:16.35 km/h Pr.max:43.40 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Piątek, 11 kwietnia 2014 | dodano: 12.04.2014

Takie tam przepalanko przed Dolskiem, choć Kłosiu prawi, że akurat przed tym maratonem to na podjazdach nie ma co się przepalać:) No ale na szosę nie bardzo miałem czas, startując po 19. Dołączył do mnie Marek, który wstępnie planował kręcić w sobotę ale dostosował się do mnie (dzięki!).
Opracowana przeze mnie pętla przypadła koledze do gustu, pomimo, że nie jest on miłośnikiem XC. Pod koniec pierwszego okrążenia spotkaliśmy Jasskulainena, który dał się namówić na dalsze kręcenie z nami, tylko po to żeby chwilę później przebić oponę:(.

Druga pętla już w postępujących ciemnościach i przy akompaniamencie próby do Misterium.

Policzyłem sobie, że 3 okrążania to niemal idealnie wyścig w Wągrowcu, biorąc pod uwagę łączny dystans i sumę przewyższeń.