Zamiast Obornickiego - Starołęka

d a n e w y j a z d u 58.88 km 0.00 km teren 02:04 h Pr.śr.:28.49 km/h Pr.max:48.90 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Niedziela, 30 marca 2014 | dodano: 30.03.2014

Planowałem dziś stawić się na Obornickim ale zmiana czasu w połączeniu z wczorajszymi imieninami u ojca + parapetem na mieście stanęły tym zamiarom na przeszkodzie. Nawet się obudziłem ale zdecydowanie nie w formie rowerowej. Z tego, co czytam, to mógłbym odpaść już przy wyjeździe z BP:)

Popołudniu doszedłem już do siebie i postanowiłem zrobić szosową pętelkę trasami na wschód od Poznania. Napisałem do Marka, a ten jakby tylko czekał na mój znak - ochoczo i niezwłocznie przystał na propozycję wspólnego kręcenia

Może średnia tego nie pokazuje ale był to całkiem porządny trening. Owszem, pogadaliśmy ale nawet pod wiatr trzymając blisko 30 km/h, do tego kilka sprintów i jeden bardzo mocno acz w siodle pociśnięty podjazd w Szczepankowie. Po prostu przebijanie się przez miasto jest mordercze dla średniej a było tego blisko 20 km.

Aha, co trzeba odnotować - przez pierwsze 30 km jechałem na krótko góra i dół a lampkę włączyłem o 19:20. Wcześniej na wycieczce z dziećmi (13,5 km, tempo momentami >15 km/h, niedługo chyba zacznę to wpisywać albo co najmniej im konta założę, he he), też jechałem na krótko i mimo spacerowego dl mnie tempa zupełnie nie zmarzłem.

Dzięki Marek za bardzo przyjemną jazdę!

Kategoria 50-100, Szosa

Marc
| 12:39 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj III kategoria jak nic. Nie utrzymałem Twojego koła Josip, mimo że już dzień wcześniej dawałeś mi fory ;)
| 08:03 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj To wszystko prawda ale jak się go jedzie 34 km/h w siodle i do samego końca, to jednak piecze, przynajmniej takiego cieniasa jak ja:)
Haraczu, fakt, nie opłaciliśmy, ale oddaliśmy stosowną cześć (pomyślałem o Tobie i wyrównałem ciśnienie osmotyczne) na wysokości ul. Krokusowej będąc:)
| 07:27 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj podjazd SZCZEPANKOWO, niejeden już pękł na tej przełęczy ;-) !
200 m, altitude 1,5 m, średnie nachylenie 2%, max 3% :-))>
a gdzie opłacony haracz za przejazd przez Tulce ?!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa torzy