Nieznane szosy

d a n e w y j a z d u 77.06 km 0.00 km teren 02:38 h Pr.śr.:29.26 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Niedziela, 9 marca 2014 | dodano: 09.03.2014

Jak już pisałem we wcześniejszym poście, ze ścigania na przełajach nic dzisiaj nie wyszło, dlatego postanowiłem zrobić dłuższy dystans na szosie. W ramach programu odkrywania nowych  szlaków w tym sezonie:), wybrałem się na słabo mi znane drogi na zachód od trasy Poznań - Oborniki. I tak przez Sobotę, Golęczewo, Zielątkowo, Wargowo i Objezierze dotarłem do Obornik, by stamtąd pokręcić na Murowaną Goślinę - też bodaj raz w życiu wcześniej tu jechałem i to w odwrotnym kierunku. Generalnie, przeprowadzka do północnej części Poznania sprzyja odkrywaniu nowych terenów do kręcenia.

Z Murowanej wróciłem już standardowo przez Promnice, Biedrusko i Radojewo. Ogólnie bardzo fajnie mi się dziś kręciło ale wiatr z płd-wsch. dał mi popalić. Właściwie cała droga powrotna od nawrotki w Obornikach to walka z wmordewindem. Najbardziej dał mi popalić na obwodnicy Murowanej.

Track z endomondo mam tylko do Biedruska, bo potem zapomniałem ponownie włączyć gps po krótkiej (i jedynej w trakcie całego treningu) przerwie na czeko.

Ale cieplutko dzisiaj było - jechałem tylko w Gameksie na koszulkę kolarską + rękawniki pod spód. No nogach też jedynie cieniutkie nogawniki.