Wycieczka po WPN

d a n e w y j a z d u 19.40 km 19.40 km teren 01:30 h Pr.śr.:12.93 km/h Pr.max:38.70 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 2 marca 2014 | dodano: 02.03.2014

Z Olą, Mają, Jackiem i Mikołajem (l. 11). Start i meta na szczycie Osowej Góry a po drodze.. j. Kociołek, Pierścień, czarny szlak nad Dymaczewskim, sinusoidy (tak, tak). Wielkie brawa dla kobiet i dzielnego chłopca, który nawet ściankę przed Ludwikowem próbował zjechać. A wymęczony już był konkretnie bo z nas wszystkich jechał na bodaj najcięższym rowerze (jakiś "full" z makrokesza).

Lekko nie było, tempa nie wytrzymał m.in spotkany na Pożegowskiej Rodman, który wycofał się już po 2 kilometrach symulując defekt korby, he he.

Pogoda genialna, +14 w cieniu, a w pełnym słońcu to pewnie i z 20 momentami było.

Sama jazda to totalna rekreacja ale na sinusoidach i nad Dymaczewskim sobie poszalałem, niektóre podjazdy też robiłem w tempie i x2, np. Osową.

Najważniejsze, że wszystkim się podobało:)