Strateg:)

d a n e w y j a z d u 44.10 km 25.00 km teren 01:53 h Pr.śr.:23.42 km/h Pr.max:34.50 km/h Temperatura:9.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Wtorek, 25 lutego 2014 | dodano: 25.02.2014

Dobry planning to podstawa:) Musiałem dzisiaj pojechać rano autem, żeby na 8 rano odwieźć córę na łyżwy. Nie uśmiechał mi się natomiast wcale powrót po 16 wiecznie zakorkowaną Mostową. Dlatego zabrałem ścigacza na dach i ciuszki rowerowe do plecaka. Po skończonej robocie szybko się przebrałem i punkt 16:30 ruszyłem spod Mostu Królowej Jadwigi na południe. Dzięki temu, udało się przejechać cały Nadwarciański oraz lasem z Rogalinka do Wiórka jeszcze za jasnego!
Z Wiórka już szosą wróciłem sobie do Poznania i niemal równo po 2 godzinkach zameldowałem się z powrotem pod pracą.
Korków już nie było:)
A sam trening przebiegał za zmienną intensywnością ale ogólnie miękko, na wysokiej kadencji bo mi już niestety napęd zaczyna przeskakiwać. Ale liczyłem się z tym, jest do wymiany przed sezonem.