Dłuuugi teren

d a n e w y j a z d u 74.80 km 50.00 km teren 03:28 h Pr.śr.:21.58 km/h Pr.max:39.10 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 22 lutego 2014 | dodano: 22.02.2014

Wszystko zgodnie z planem czyli WPN, 3-4 godziny (dokładnie w środku), super pogoda i jeszcze Marka udało mi się namówić na dotrzymanie mi koła:) Podłoże właściwie idealne do jazdy - już przeschło ale jeszcze się nie zrobiło zbyt piaszczyście.Jedynie jeden fragment był mocno błotny, na ścieżce wzdłuż północnego skraju WPN - widać, że dociera tam najmniej promieni słonecznych i zapewne najdłużej trzymał się śnieg.

Trasa do dojazd Nadwarciańskim, następnie Puszczykowskie Góry, Jarosławieckie, czarny szlak nad Dymaczewskim, sinusoidy (tym razem trafiliśmy bezbłędnie), Kociołek, Góreckie, żółty szlak, Wiry, Komorniki, Luboń. Po jakichś 50 km zaczęło mi dotkliwie brakować cukrów ale jakoś dałem radę dokręcić do sklepu w Wirach.

Dzięki Marek za super jazdę!

Jeśli o mnie chodzi, to możemy mieć taki klimat, żeby w lutym robić ponad 50 km w terenie a do domu wracać czystym i bynajmniej nie zmarzniętym:).