Wiosna!

d a n e w y j a z d u 27.70 km 14.00 km teren 01:20 h Pr.śr.:20.78 km/h Pr.max:35.50 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 8 lutego 2014 | dodano: 08.02.2014

Oj czuć ją w powietrzu, niesamowicie ciepłym jak na pierwszą połowę lutego. Ptaki zaczynają ćwierkać, ziemia pachnie.. nie mogłem sobie odmówić krótkiego wypadu. Wybrałem się w teren, bo myślałem, że już mniej więcej przeschło. Niestety, ziemia skuta wcześniej lodem przez 3 tygodnie, puszcza teraz wielkie ilości wody. Wszędzie było mokro, grząsko i błotniście. Ale i tak nie dałem do końca za wygraną, ponieważ po wstępnym rekonesansie na Nadwarciańskim północnym, przebiłem się jeszcze asfaltami na Morasko, gdzie zrobiłem fragment pętli. Było ślisko, co dodatkowo podnosiło poziom trudności.

Rower, świeżo umyty przed wyjściem, jest znów cały uwalany błotem i różnego rodzaju zielskiem. Jednak w taki dzień jak dziś, nawet to nie jest w stanie wytrącić mnie z dobrego nastroju:)