Szczodrzykowo by night

d a n e w y j a z d u 60.33 km 0.00 km teren 02:17 h Pr.śr.:26.42 km/h Pr.max:38.10 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Środa, 5 lutego 2014 | dodano: 05.02.2014

Siedząc w robocie z żalem patrzyłem na piękne słońce ogrzewające powietrze nawet do +7 stopni. Wiedziałem, że nie załapię się na jazdę w jego promieniach ale stwierdziłem, że muszę dziś pokręcić. Udało mi się też namówić Marka na wieczorne kręcenie, co bardzo mnie ucieszyło. Jazda w doborowym towarzystwie jest zawsze przyjemniejsza, a po zmroku to już w ogóle jakoś tak raźniej.

Ustawka na Rondzie Starołęka o 18:45 a dalej raczej szosowe standardy czyli Minikowo, Krzesiny, Panattoni, Elewator, Dachowa, Szczodrzykowo, Śródka, Komorniki, Gowarzewo, Tulce, Żerniki, Szczepankowo, Franowo.

Tempo było raczej spokojne bo to dopiero początek przygotowań a poza tym po ciemku trzeba uważać, żeby się w jakąś dziurę nie władować. Dodatkowo średnia jest obniżona przez przebijanie się przez miasto. Ale trening i tak wszedł w nogi.
Wracając odwiedziłem jeszcze tatę na Rusa.

Może i 2 stopnie w plusie przy wilgotności 90% i dość odczuwalnym wietrze, to jeszcze nie jest szczyt przyjemności, ale i tak było bardzo fajnie:)

Kategoria 50-100, Szosa

Marc
| 11:36 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Kuba, nie było aż tak źle, bocialarka jest mocna i dziury widać z dość daleka :)

Josip, było fajnie. Trzeba to powtarzać.
jakub1
| 08:59 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Kurcze dawno z wami nie kręciłem. Następnym razem z chęcią bym się z wami wybrał choć szczerze mówiąc to was podziwiam za to kręcenie na szosie o ciemku. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przep