Cytadela Mist(ic)

d a n e w y j a z d u 30.40 km 10.00 km teren 01:31 h Pr.śr.:20.04 km/h Pr.max:38.30 km/h Temperatura:3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 18 stycznia 2014 | dodano: 18.01.2014

Mgliście, wilgotno a przy tym też dosyć zimno i wietrznie. Gdyby nie ten film, to bym się dziś nie zmotywował do treningu:)
Wychodząc z domu planowałem pokręcić Nadwarciańskim w stronę Puszczykówka ale jakoś tak zostałem na Cytadeli. Ależ tam jest potencjał do trenowania techniki i sztywnych podjazdów! Nie zdawałem sobie sprawy z tego ile tam jest ścieżek, ścianek, miejscami nawet dropów. Uświadomiłem sobie ile jeszcze pracy przede mną chociaż mokra nawierzchnia na pewno dzisiaj dodatkowo podnosiła poziom trudności.

Po zrobieniu około 10 km XC, postanowiłem podreperować trochę średnią (która w tym momencie wynosiła +/- 14 km/h) robiąc pętle trasą Park Run. Najlepszy wynik na 5 km pętli, jadąc bardzo mocno ale nie na maksa, to 10:39. Niby zdecydowana większość po asfalcie ale trasa łatwa nie jest - parę zmarszczek, ostrych zakrętów, bruk przy czołgach, korzenie, ludzie na spacerze, psy:). Na ten moment mam jakiś benchmark i cel żeby zejść poniżej 10 min w chwili rozpoczęcia sezonu ścigowego.